Les 1 | Sjabloon


Sup! Vandaag ga ik vertellen wat we de eerste les hadden gedaan. Behalve dat ik bijna in mijn hand had geboord en door mijn vinger heb gezaagd is het toch iets moois geworden. Het was het waard, haha.

(A/N; al mijn foto’s van de eerste les zijn ineens verdwenen, de enige foto die ik van mijn eigen ontwerp heb staat bovenin. Sorry hiervoor! Ik kan er namelijk niet veel aan doen.)


———

Als eerst moesten we beginnen met een ontwerp maken. Ik had een een wolkje gemaakt, omdat ik fan ben van O2L, en Jc is mijn favoriet.

(Voor degenen die het niet weten, elke O2L-member heeft een logo, en het logo van Jc is een wolkje)

Toch vond ik dat het wolkje wel iets extra’s mocht hebben, dus had ik er wolkjes aan vastgemaakt.

Nadat we een ontwerp hadden gemaakt, moesten we het zetten op een hout plankje.

Toen was het tijd om het uit te zagen. Het was best moeilijk om de sterretjes te zagen.

Voordat je ging zagen moest je eerst een aantal gaatjes boren in het vormpje op het plankje. Bij mij dus in de wolk en sterren.

Toen moest je er een zaagje aan vast maken en beginnen met zagen.

Na het zagen moest he de randen glad gaan schuren zodat je een mooi eindresultaat had.

Je sjabloontje is dan eigenlijk al goed genoeg. Maar wat is er nou beter dan een sjabloontje spuitverfen? Nou, heel veel dingen eigenlijk, haha. Maar ik besloot dus alle 4 de kleuren (roze, oranje, geel en groen) te spuiten.

Tada! Je sjabloontje is klaar.

Cijfer; ik had een 8! En daar was ik natuurlijk erg blij mee. 

Plaats een reactie